![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 5/9 Dagens Baseball
Sunday, sunday.. It is sunday.
Mycket tidiga matcher och vi borde kunna hitta ett par vinster tycker jag. Har redan spanat in ett spel jag tanker ga in pa ganska hart men avvaktar att oddset gar upp lite till. Kanns som det gatt bra for ganska manga mot slutet (Sonadar i egen liga) sa visst borde det finnas bra intresse har? PLAY BALL! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 421Hi-diddly-ho Stats: 770 - 730 - 56 ROI: 110.07% Vinstprocent: 51.00% |
![]()
Kanske en bitchslapp att vara på andra sidan Yankees men. Jays, Royals.
![]() |
#3 |
![]() Ogiltigt spel-ID: 82721 Washington ar sjukt heta med batsen for narvarande (.301 BA de senaste tio) och Pittsburgh har iallfall hankat sig fram (.252). Idag startar Charlie Morton (11.12 ERA de senaste tre) och Jason Marquis (battre mot slutet men senaste matchen var inte kanon och han har varit riktigt ostabil i ar med 8.17 ERA for sasongen). Morton har 13.14 ERA och Marquis har 16.20 ERA under dagsmatcherna i ar sa solen i Pittsburgh kommer bara vara till fordel. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
AWESOME
|
![]()
Padres (ML) är ju på en loosing streak, men Richard har varit lönsam så hoppar på dem idag med 3u.
Rays RL spelar jag på tips 3u.
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]() Ogiltigt spel-ID: 82760 Kan fa ata upp det har men.. Ja. Tight umpire, tva duktiga pitchers. Florida har sett sadar ut de senaste 3-4 matcherna och Atlantas bullpen ar ruggigt bra. Kanns som 9 ar lite for hogt. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Är tvungen att hoppa på det solklara överspelet i Pittsburgh, gjorde det tidigare så fick det till oddset. 2,13
Även över i New York, då jag tror de relativt unga pitchers kommer vara skakiga, dels Hughes som har en liten ovana att släppa många homers, och dels Cecil som kanske kommer ihåg sin senaste insats i Yankee Stadium och inte vågar attackera strikezonen tillräckligt hårt. Sen har jag Astros, Tigers och Marlins med tillhörande RL. Gillar inte att streaka så här mycket(eller jo det gör jag ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Testar ocksa Astros efter lite overvagande. 2.01 ar tillrackligt bra tycker jag.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
1-1 an salange ikvall och lagger till detta:
Ogiltigt spel-ID: 83024 OH YEAH! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Hakar på dodgers. Giants kalla ännu ?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 118Gällivares Guldgruva Stats: 56 - 0 - 0 ROI: 101.60% Vinstprocent: 100.00% |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Dagen såg ut att gå mot minus, men så fort San Diego förlorade sin match kände jag att Giants med det lilla momentum de hade sen gårdagen, samt vittringen på Padres skulle medföra en stark insats. Det gick som jag trodde och gjorde att jag gick plus ännu en dag. Kändes också bra att låta bli Yankees efter att ha backat dem 5 dagar i rad.
5-5 (skönt att landa säkert på jorden istället för att krascha ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|