![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6813Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Han hittar inte plattan, men de gångerna han är över plattan blir det GO/FO. Han faller bakom de flesta hitters. Det som är bra just nu är att A's bör sluta svinga och låta honom kasta strikes, så han kanske klarar sig i 1-2 innings om han går över plattan.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
![]() Heja Zippen,you can do it. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Sharp$: 6813Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
De visade just, han gjorde en justering i windup-en när han tar ut handen med bollen ur handsken, och den här matchen (jämfört med den mycket bra förra matchen) bryter han ner med handen lite tidigare och orsakar en separation på ~20cm vilket förmodligen gör att han missar zonen. Hans hand och arm hänger ner mer.
Hade precis en enkel inning, ser bättre ut |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
![]() Ett fel som är lätt att fixa och han spelar nästa mot Yanks. Kan bli en överraskning där -0.5u på Cards + under Borde tänkt bara på under ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1076Sabermetrics-Test MLB Stats: 236 - 128 - 4 ROI: 109.75% Vinstprocent: 65.00% |
![]()
Cards gjorde mig grymt besviken.. var alldeles för lågt odds från början, men var gränsfall för mig i förmiddags.. när jag kollade senare på kvällen hade det sjunkit ytterligare (skrev det i infon).. men egentligen spelar det ingen roll, för Cards skulle vunnit.. inget snack om saken.. dom hade Wainwright för fan.. WAINWRIGHT.. och lyckades inte utnyttja det.. istället fick en Kåt Varg tillåtelse att pitcha sin bästa match för året.. otroligt irriterad nu.
![]() |
#24 |
![]()
idiot closer i oakland
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Helt sjukt....hatar från och med nu Oakland och allt som har med dem o göra...äckliga jävlar.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
ÅHHHHHHHH... man kan fan aldrig va lugn i denna sporten :( Men det är väl som iCash säger, "betting is a marathon not a sprint." eller nåt....
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Astros ML @1.90 1.1u
Ganska viktigt detta med closers, så jag går mot Mets till detta pris tills de fixar det. Myers har varit bra hela året och Dickey är en knuckleballer. Det är alltid 50/50 med honom hurvida bollen har bra rörelse, så även om han spelar bra litar jag på att Myers kan göra samma och vid jämn match, sent, spelar jag mot det laget utan closern. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Funderar också på Indians över eller ML, Carmona ser bra ut trots förlusterna, bara 1 walk i dem 2 matcherna. Klarar Chen av 5 innings nuförtiden?
Över för att umpen är Dana Demuth och han brukade ha en mycket tajt zon, speciellt i botten, förra året. Inte så mycket i år dock och har bara 12-13 OU. RHP v LHP är 7-7 OU i år, men det var 10-5 OU förra året med honom bakom plattan. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
![]() Citat:
BOL ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|