|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-08-08, 12:41 | #31 |
Sorry dgothe och Avej att jag ryggade sönder MLB
(ja jag börjar faktiskt tro på jinx nu. Har aldrig gått bra i mlb för mig, och då ryggar jag endast. Nån plussnatt då o då, men rakt neråt annars.) Idag var första gången jag tog rygg på samtliga dina dgothe, titta hur det gick Kalla mig vidskeplig, men vi får se hur det går framöver. Rakt neråt nån? Från +24u rakt neråt till -33u är ju rätt bra jobbat väl? Snacka om att bara pricka in alla era förlustmatcher! |
|
2010-08-08, 12:55 | #32 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 54Spreadsheet 1 Stats: 80 - 117 - 17 ROI: 97.42% Vinstprocent: 41.00% |
Tråkigt att höra. Jag har själv varit med om liknande, speciellt ifjol. Och nu i mitten av juli backade jag 25u genom mestadels ryggningar, men där en del matcher lämnades bort, endera av att jag inte hann på dem eller att oddset hade sjunkit för mycket eller att jag helt medvetet lämnade bort vissa. Det känns som ett helvete när man ryggar till och från och lyckas träffa alla nedgångar och missar uppgångarna.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|