![]() |
Home Run Derby och Allstar game
Spelat något nu under breaket?
Tycker Ortiz som vinnare av Home Run Derbyt kanske kan vara något? Han har liknande kroppsbyggnad som förra årets vinnare :D. Cabrera gör ju bara homeruns när det verkligen behövs och betyder något :) Tror inte Wells, Ramirez eller Hart har någon chans iaf |
Citat:
Tänkte att Allstaruppehållet skulle vara lika med bettinguppehåll men här är man..:drunk: Skulle jag spela på något så är det nog under i Allstarmatchen. :popcorn: |
Citat:
|
Har lagt en tv-slant på Hanley Ramirez i HR-derbyt. Snacka om dålig lineup i detta års tillställning förresten! Verkar inte som om någon riktig superstjärna är villig att ta risken att fucka upp sin sving för detta jippo nu för tiden.
|
Äh, cabrera vinner HR, lägger nog Tv peng på American league imorn, suger apa med noll action :innocent:
|
sänder inte mlb.tv något under allstardagarna? hittar inga sändningar. :thumbdown:
Det går rykten om att derbyt ska vara riggat. tror dock det kommer från samma person(er) som menar att de senaste texasmatcherna varit riggade för att sabba alla chasesystems inför breaket |
Tror jag.
Lägger en liten peng på Ortiz och Wells(ändrade mig) :) |
Kliver på AL
Men har typ vunnit alla matcher under de 12 senaste åren utom 2002 då det blev "draw" (LOL)
|
Citat:
|
All Star schmall-star.. ge mig vanliga matcher.. nu..
|
Citat:
|
Citat:
|
American League och under 8.5
Starting lineups American League I. Suzuki D. Jeter M. Cabrera J. Hamilton V. Guerrero E. Longoria J. Mauer R. Cano C. Crawford SP: D. Price National League H. Ramirez M. Prado A. Pujols R. Howard D. Wright R. Braun A. Ethier C. Hart Y. Molina SP: U. Jimenez Känns som Wright, Braun o Molina känns lite väl svaga för att vara med. Kanske till och med Ethier men är lite av ett Dodgers fan så :D |
Jag kör på National League ML och -1.5. :)
|
Citat:
|