![]() |
MLB 3/7
Strasburg och Nats har väl blivit lite väl stor favorit mot Dickey och Mets. Strasburg har varit stor favorit i 4 av sina 5 starter och bara vunnit 2(mot Cleveland och Kansas)
Men o andra sidan är det många som tycker att Washington är för stor favorit idag.... |
Mmm, har haft samma tankar på den idag.
|
Hoppade pa Cincy tidigt (1.92) men ska kolla igenom vad som finns senare.. Har ett par leans pa de senare matcherna, blir nog rek av en iallafall.
|
Bör tilläggas att Strasse inte direkt fått runsupport i sina förluster tror Nats har gjort EN(!) run på hans tre förluster.
|
Citat:
Hans siffror ar otroliga for en sa ung pitcher och Nats har potentialen att ge honom det som behovs. Forr eller senare kommer det slappa. |
Nats har 25-36 vsRHP. Statistikt sett så har han ett dåligt utgångsläge för runsupport idag får man säga.
|
Ja... Nu verkar visserligen public sitta pa Washington. Kanske blir en slant pa Mets trots allt..
Edit; Public verkar vara even ser det ut som men det kanns anda vettigt. Avvaktar lite hursomhelst. |
Dickey startar för Mets så man kan slänga bort all statistik. Bara att gå på känslan.
|
Cleveland Indians blir mitt första spel idag....:cheers:
|
Dagens kort:
* Blue Jays ML (1st 5) - 2.58 - 5 u. * Reds ML - 1.917 - 6 u. * Reds RL (-2) - 2.80 - 4 u. En timme till kick-off... Fan, jag menar first pitch. Javla fotbolls-VM. :rant: |
Har inte riktigt tid för att skriva ut min motivering idag heller (helg, yay!) men dagens enda spel blir följande:
Ogiltigt spel-ID: 30664 |
Jag tror på Cubs idag....kan inte spela på det laget dock.
Under 9 i LA Dodgers |
Kan Blue Jays verkligen ha gjort 11 jävla runs i en inning?
|
Nej men NYY gjorde...
|
Citat:
|