|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-06-30, 15:26 | #1 |
betta på baseball
Hej,
Jag tänkte göra ett försök att börja betta på mlb, jag skulle därför vilja ha lite tips från er erfarna spelare. De frågor jag kommer på just nu är: Vilka sidor använder ni er av när ni kollar på statistik om lagen och pitcher? Vilken statistik väger tyngst? Finns ju ett helt hav av det där ute. Det är vad jag kommer på just nu, har ni några andra tips får ni gärna komma med det. Tack |
|
2010-07-02, 00:47 | #2 |
Hej!
Jag brukar använda mig av följande; MLB on Yahoo! Sports - News, Scores, Standings, Rumors, Fantasy Games Cleanup Hitter |
|
2010-07-02, 01:07 | #3 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Sports Betting Odds, Statistics and Picks är en enkel sida att förstå i början.
Baseball-Reference.com - Major League Baseball Statistics and History är överkursen WHIP, OBP och G/F är de jag kollar på först och främst. WHIP = (Walks + Hits) / Innings pitched OBP = On base percentage. G/F = Ground ball / fly out ration.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|