![]() |
[6/6] Met$
Och på den 3e dagen så hittar vi Mets igen, ja, den som kikat post #1 i helgens mlb trådar kan se att Mets har spelats flitigt, och inte för inte att vi också bakom kulisserna klev in på att dom skulle vinna serien galant.
Idag ser vi inget undantag och då jag sneglade på dgothe's spread att den mattematiska fördelen idag också ligger i Mets hand så vågar jag sticka ut hakan med ett rek prefix! MLB, Baseball New York Mets 6-June-2010 10:10 AM PST Money Line for Game 3u @ 1.935 (O) R. Nolasco must start H. Takahashi must start :cheers: |
tackar :)
|
Hoppar på mets-tåget idag, hoppas det inte blir en hållplats för sent :drunk:
|
Helt klart med på detta!
|
Låter fin fint detta! iCash + dgothe´s matematik gifter sig bra ihop! :cheers:
|
ibland hjälper inte formler och bättre vetande.. inte över än men det ser inge lovande ut :(
|
Procent är alltid procent och om ett lag har 30% vinstchans har dom 30% vinstchans :). 5-0 är tufft, men inte omöjligt att vända på.
Jag föredrar att ha flera matcher att leka med per dag dock.. då jämnar det ut sig.. |
Citat:
:gun_bandana:http://www4.pictures.zimbio.com/gi/N...C5xwhFGv-m.jpg aja, matchen inte slut dock, spelar fortfarande med husets pengar, jobba nu ffs! |
Komigen nu då!
|
Jeff Francoeur saves the day......
:clap::claps::clap: |
Got to love baseball ;)
|
DEAR LORD JESUS AND THE MARY CHAIN
|
Finns hopp om livet. JOBBA JOBBA! :cheers:
|
Citat:
|