|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-05-18, 14:49 | #1 |
LL Cool J is hard as hell.
|
[18/5] Sharps MLB PickOgiltigt spel-ID: 5595 Kommer även läggas spel på Kansas City i halvtid samt att de gör första runen. Återkommer med dem. Greinke har haft en tuff inledning sett till hans facit, men det är knappast något man kan beskylla honom för eftersom KC's batting när nu Greinke pitchar har varit under all kritik. Första vinsten kom däremot i förra matchen mot Indiands när Royals för första gången gav Greinke mer än 4 runs att jobba med (6). Båda lagen är jämndåliga, men Orioles har helt tappat battingformen och lär få större problem än vanligt nu när en av ligans största ace står för pitchandet. Räknar med att Royals tar ledningen ganska snabbt och sen håller den matchen ut. 2-5?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2010-05-18, 15:01 | #3 |
|
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2010-05-18, 17:26 | #4 |
Grymt mycket tack som vanligt.
|
|
2010-05-18, 17:35 | #5 |
Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 844arfert - speedway Stats: 145 - 115 - 4 ROI: 113.50% Vinstprocent: 55.77% |
Danke
|
2010-05-18, 18:18 | #6 |
Hoppar inte med, mest p.g.a. public.
Men lycka till! |
|
2010-05-18, 19:17 | #8 |
Jag ryggar!
Kom igen Boone visa klass grabben, jag tror på dig. |
|
2010-05-19, 06:28 | #11 |
Lägga upp statsen oxå för sharps MLB?
Skönt att halvtidsspelet satt. |
|
2010-05-19, 11:59 | #12 | |
Citat:
|
||
2010-05-20, 16:16 | #13 |
Inte mycket spel lagda den här månaden ser jag. Kommer det bli mer fart snart igen eller?
|
|
2010-05-20, 17:21 | #14 |
|
Jag själv har svinmycket tentor och seminarium just nu så jag går på sparlåga.
|
|