|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-04-14, 10:37 | #31 |
Lite for klent odds for mig, maste lagt mig en halvtimma innan spelet kom. Men jag onskar all lycka till, om bara Boone ryter till lite i borjan av matchen blir det tva no-hitters.
|
|
2010-04-14, 10:50 | #32 | |
AWESOME
|
Citat:
---------------------------- "The only constant is change" Ang. sms tjänst: Sharps.se är under konstant utveckling, prio #1 har länge varit att få upp spreadsheet't, lanserings datum är nu satt till 3'e maj och ni kommer inte att bli besvikna med sharps.se's nya partner Självklart lyssnar vi på er som medlemmar då vi ser oss själva som en utav er och med tiden så kommer vi att ordna nya gadgets och funktioner men också kommande tjänster att t.e.x få pick's i din mobil då linan skiftar snabbt. Detta blir inte gjort idag eller imorgon, men Rom byggdes heller inte på 7 dagar! Let's cash #14
2010-04-14, 11:29 | #33 |
Bra skrivet "Jag kontanter".
Ser fram emot spreadsheetet! |
|
2010-04-14, 11:31 | #34 |
Lirade till 1,76 på pinnen. Synd att oddset sänks så mkt men att strunta i spelet är såklart inget alternativ
|
|
2010-04-14, 11:38 | #35 |
Kom in sent, oddset var inget att hurra för nu :P
|
|
2010-04-14, 11:42 | #36 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Problemet är att jag slashar oddset direkt eftersom jag först lägger in maxbet en gång på 14k, och sen när linan justeras så lägger jag in 10k+ till. Det bidrar till att oddset sjunker med i alla fall 0.04 på Pinny och efter det brukar det oftast bli fritt fall om man är rätt ute. Svårhanterligt problem, kan inte direkt gå ner i insatser för att hjälpa er andra.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2010-04-14, 11:44 | #37 |
Ja, jag märkte att det snabbt hade sjunkit 0,04 efter ditt inlägg . Nej, men självklart. Bara lite överraskande att du spelar så high stakes. Förhoppningsvis kommer man själv dit en dag.
|
|
2010-04-14, 11:55 | #39 | |
No more than 7.
Citat:
Det ni eventuellt hade kunnat gora ar att ge en procentuell vardering av spelet, alternativt en smartgrans for lagsta odds. |
||
2010-04-14, 11:55 | #40 | |
Citat:
Givetvis ska ni spela själva först, men även om man går upp 06.00 är linan slashad. Vissa nätter postar ni tre, andra fyra, ibland två... kan ju inte direkt ställa klockan på att ringa 4 ggr per natt bara för att upp o kolla... och alltid tråkigt när den är -0.15 eller mer när man väl hittar spelet Dont mean to sound greedy, snarare ett förslag som jag tror hade gjort många glada
2010-04-14, 12:02 | #41 | |
AWESOME
|
Citat:
2010-04-14, 12:10 | #42 |
Detta hade jag också gärna sett, en gräns för när inte spelet är spelbart längre. Det är ju svårt att göra sig en egen bedömning när man inte är lika påläst på MLB som ni är.
|
|
2010-04-14, 12:25 | #43 |
Är det bara jag eller finns inte spelet på expekt?
Jag spelade på ert spel igår och då fanns det ju där? Tack för er MLB satsning! Synd bara att jag hakade på först igår :/ |
|
2010-04-14, 12:31 | #44 |
Finns för 1.80 på NB fast under 10.0
|
|
2010-04-14, 12:44 | #45 |
Allright, låter förnuftigt