![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Jaha då ryggade jag Total runs in game ÖVER 9.0 och missade det med pitcharna.
Vet ytters lite om baseball, men som guiden säger gillar jag pengar ![]() Körde bara 3u iallafall så får vi hoppas det går vägen ![]() Tack för spelet! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Kyl ryggning. Har inte följt baseball på 15 år. Nån som vet var man kan titta på MLB? På nätet eller nåt?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
Sharpest
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Oddset på över 9runs har ökat något på pinnen. Kanske värt o avvakta med o lägga spelet för er som inte gjort det.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 | |
AWESOME
|
![]() Citat:
Halftime run's linorna brukar komma 8-6timmar hos bolagen i staterna!
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]() Bra inlägg
Ser verkligen fram mot att lära mig detta spel.Har bott i Skarpnäck och fastnat till när de har spelat.Så jag uppskattar verkligen detta.
Mera stålar till plånboken hoppas vi.. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
ÖVER 5 1.952
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
AWESOME
|
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
Sharp$: 462Geezer NHL Stats: 78 - 50 - 1 ROI: 121.30% Vinstprocent: 61.00% |
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
Tjena gubbar!
Tyckte jag läste någonstans, ungefär hur långt innan spelstopp spelen kommer att läggas ut, men kan inte finna det någonstans.. Kanske var det i chatten jag såg detta? Men kan ni upprepa det här? Tack! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
AWESOME
|
![]()
Dom kommer när dom kommer, men ca 24-6 timmar innan match start.
![]() ![]() |
![]() |
|