![]() |
Blogg?
Brukar rygga en del spel här i baseball forumet men ibland så är det lite torka mellan funderingar och rekar ;)
Undrar då om det är någon som vet någon bra betting blogg eller dylikt??? :whistling: |
En som har hyfsat bra stats på MLB:
http://harris99.blogabet.com/ Jag har annars provat lite ryggar från en drös spelare, men jag har ingen mer jag kommer att tänka på såhär direkt. |
Citat:
|
|
Istället för att jaga bloggar med troligen mycket varierande kvalitet så är det väl enklast att ragga tag i några vinnande MLB spreadsheets här på sharps?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Din sumpiga bitterhet mot alla på detta forum dryper av avundsjuka. Är det jobbigt att lägga soc-pengarna på spel som inte sitter? Ta rådet ovan och följ lite spelare som vinner så kanske du inte behöver byta binda så ofta. Du vet lika bra som din suger daddy att 2-6 innebär risker, detta var en 6a och den satt, gå och pissa i din toalett istället för här. /Messijah ps. Eller du var glad på allvar? :p ds |
Citat:
Btw, kul att du hängde på och att det blev lyckat messijah! :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
nåväl, each to his own :cheers: |
Kyle Hunter, Jen Stonefall, Greg Shaker har gått rätt bra i år. Deras picks finns att hitta på SBR.
|
Är intresserad av all info. Tackar ödmjukast för alla tips :hattenav:
|