|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-08-04, 19:31 | #1 |
NFL Fantasy 2024
Hej fantasy vännerna,
Hoppas ni har haft/har en bra semester! Mitt i all OS så började man fundera på årets fantasy! Hur känner ni andra! För visst får vi till en liga i år. Kanske läge att skicka ut mail om detta till gamla användare då alla kanske inte är så aktiva här tyvärr! Hoppas få tampas med er i år igen! Kanske testa lite nytt tänk? Fantasyn har skiftat de senaste åren. Idag är half-ppr det som är mest vanligt samt att Snake försvunnit i princip. Om vi får svårt att fylla 2 ligor så kanske 1 med half-ppr och AH eller Snake. Ha det fint alla! //J
2024-08-04, 20:18 | #2 |
Jag är självklart på! Kan också tänka mig att diskutera upplägg. Och har förhoppningar på att vi kan lösa två ligor detta år också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+10) |
|
2024-08-05, 13:25 | #3 |
Go go go Är givetvis med.
Har kört lite halv-ppr senaste åren, och tycker att det gör det lite roligare.
Tennis: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. F1: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
2024-08-05, 13:40 | #4 |
hojhoj! är självklart med i år igen och hoppas på minst två ligor.
ja byta standardligan till half-PPR skulle jag föredra oxå. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
2024-08-06, 08:15 | #5 |
Jag är gärna med i båda ligorna.
Anpassar mig efter upplägget
2024-08-06, 18:04 | #6 |
Halloj! Jag är gärna med i båda ligorna!// 2hot2handle
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+10) Senast redigerad av viktor_mansson den 2024-08-06 klockan 18:06. |
|
2024-08-06, 20:21 | #7 |
Härligt att se lite aktivitet här!
Kanske kan Lazlo skicka ut 2024 mail om ligorna? Om nu Lazlo har möjlighet att dra i detta i år igen! Det vore ju super. @lazlo, hur känner du? Hjälper gärna till med det jag kan. Hörs! //J
2024-08-07, 13:30 | #8 |
Japp jag kan oxå ställa upp och vara GM eller CO-GM eller hålla i slantarna om det behövs.
Jag är ändå in och kollar varje dag i ligan nörd som jag är. Har vi en aktiv GM kan man ju oxå godkänna trejds redan inom några timmar och inte vänta 48 timmar. Så länge det är en rättvis trejd utan frågetecken förstås för annars får den gå till omröstning. Tror inte det hänt dock i denna liga att folk inte gjort jämna trejds eller försökt trejda men nån som varit utslagen. /Linus |
|
2024-08-07, 14:43 | #9 |
Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1085Innebandy 2012/13 Stats: 22 - 19 - 2 ROI: 125.16% Vinstprocent: 53.66% |
Är såklart med i år igen!
Kör båda ligorna! |
2024-08-07, 17:51 | #10 |
Jag är gärna med i liga 2 i år precis som vanligt. Kan tänka mig att va med i liga 1 om det saknas folk i den också.
Skulle det bara bli en liga ser jag gärna halv ppr och auktions-draft. |
|
2024-08-07, 17:55 | #11 |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Båda ligorna är nu aktiverade, så alla medlemmar ska ha fått mejl om det.
Jag är på allt som vanligt, men har tyvärr inte tid att rodda i det mer än jag brukar. Fritt fram för någon annan att ta över taktpinnen om ni så önskar, det är helt ok för min del. Annars meddela mig vilka förändringar som ska genomföras så ordnar jag det. Är väl lämpligt att ha drafter i början av september några dagar innan allt drar igång.
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MonstersOfTheMidway (+20) |
2024-08-08, 09:22 | #12 |
Jag har gått bananas på Sleeper och har massor med ligor där, vill därför koncentrera allt mitt fantasyspelande dit.
Så med det sagt så väljer jag att hoppa av dessa ligor. Tack för de här åren. |
|
2024-08-08, 09:35 | #13 | |
Citat:
Ha det fint!
2024-08-09, 09:27 | #14 |
Linus, vad säger du? Är du intresserad att ta över taktpinnen? Jag kan ställa upp och vara Co-GM.
Om det är OK med er andra? Så försöker vi få ihop 2st ligor. Vi får alla hjälpas åt att sprida ordet så vi får fullt då vi har några avhopp inför denna säsong. För 14 ska vi nå. Ha det fint!
2024-08-09, 11:38 | #15 |
Ja det funkar. Jag kan ta över som GM och rodda detta.
Monsters får bli CO-GM. Om ingen har någon invändning då förstås? Lazlo du kan överföra GM till mig så invajtar jag Monsters som GM oxå. Planen är att köra liknande upplägg som förut alltså men kanske då half-PPR i standardligan och kanske införa auction waiver i båda ligorna. /Linus aka Deebo |
|
|