Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-15, 13:48   #12
Berra

Berras avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Visst har Timrå ett skralt hemmafacit och en sjujäkla lång skadelista, men jag gillar ändå deras chanser idag. Troligtvis är man medvetna om hur viktig den stundande veckan är med 3 raka hemmamatcher (dagens match inkluderad). Ett ypperligt tillfälle att snygga till hemmastatistiken. Svårt att veta hur det faktumet att HV lämnar Jönköping efter 4 raka hemma för att spela lite bortahockey påverkar dom. Det går dock inte att blunda för HVs sjuka form. Tvekar... Men kan bli ML-spel på Timrå!

I övrigt så kan det enligt min mening kanske vara lönt att gå med S-tälje som fått upp ångan nu. Linköping vet jag inte riktigt vad jag har. Någon som har en update vad gäller Norrena?

Mitt lag Luleåhar haft en del otur på sistonde kan jag tycka. Man ska inte alls tro för mycket på att det ska rasa för norrbottningarna. På hemmaplan den senaste tiden har man dock varit bleka under långa perioder i matcherna utan att kunna skylla på otur. Tror på Luleå, men matchen känns svår.