Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-04, 22:47   #37
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Ska göra mitt yttersta att ekonomi i mitt app, precis som tino tino har i sitt. Tycker jag visat att det allafall funkar bra i backtesting.

Jag har också gått KY en gång i tiden, frågan är om det inte gav mer än universitetet. På universitetet var det det som var utanför studierna som var bäst. Jag har försörjt mig på spel (nätpoker) förut, men tjänade aldrig tillräckligt för att leva vettigt på det utan var typ precis så det räckte till det nödvändiga. Dessvärre blev det samma sak där, huvudvärken gjorde att jag inte pallade mer. Jag kunde inte koncentrera mig helt enkelt. Speciellt när det gällde flera bord, vilket är där typ all profit ligger, att kunna multitabla bra.

Jag kan mycket väl tänka mig något "enkelt" jobb som till exempel spelombud, behöver inte ens vara heltid, och ha spel som en extrainkomst. Kunde säkert tjäna mer vid sidan om än på det vanliga jobbet. Blir det omoperation av fingret (ska träffa kirurg nästa vecka) så lär jag dock inte kunna ta riktigt jobb förän i höst nån gång. Just nu får jag inte bära mer än ett kilo bland annat. Jag har sagt till mina "jobbcoacher" att jag kan tänka mig sponsrade jobb (typ nystartsjobb osv), bara det leder till att jag blir anställd nån stans. Jag har tidigare jobbat i bland annat en hembygdspark som vaktmästare så det är inte att jag är kräsen att jag inte har jobb direkt.

Allt jag vill ha är ett vettig liv.
Om det fetmarkerade stämmer så är det upp till dig att make it happen, för tro mig, ingen kommer göra det åt dig.

Du får ta det som moffe skrev i delmål, kan rekommendera ett par böcker om du vill lära dig och få inspiration i hur man på ett effektivt sätt utvecklar sin person och sitt liv. Hårt jobb ligger bakom, med endorfinerna gör allt värt det.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat