Jag ville inte höra någon nedsättande jävel komma med "förslag" allafall. Du har uppenbarligen ingen erfarenhet själv av något jag nämnt. Jag är inte ute efter något medlidande, jag är ute efter att skriva ur mig lite istället för att explodera.
Det är precis pga sånna som dig som man har blivit tillbakadragen och inte gärna varken visar sig bland folk eller berättar något om sig själv. För tillbaka får man enbart skit. Precis som när jag jag började prata om min travrankningsapplikation. Direkt började folk ifrågasätta min förmåga att skapa en sådan.
Typ som på jobbet jag hade, jag föreslog att man kunde utföra en mycket tidskrävande uppgift med ett script. Chefsutvecklaren sa "nej, det går inte, det är för avancerat". Samma kväl skapade jag mitt script och mailade det till jobbet och visade det för chefen. Sparade garanterat många timmars jobb, fick inte ens ett ryck på axlarna. Men han var ju chefsutvecklare så han vet ju vad som går och inte... Att jag fick gå från det stället var garanterat att de andra såg mina förmågor och inte själva ville se dåliga ut. Jag har aldrig varit med om ett företag med så låg kompetens och produktivitet, aldrig. Personen som var ansvarig för dokumentation kunde efter två år på jobbet inte ens tangentbordskombinationerna för att kopiera och klistra in! LOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|