Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-04, 16:08   #17
LosKrikon

LosKrikons avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58
Standard

Jo det är sant. Min travrankare är en sån sak som försöker få tankarna på annat. En av de jag växte upp med sa "du är för smart för dit eget bästa" och "du är en typisk grubblare" och det har säkert något samband.

Går dessvärre inte på krogen då alkohol triggar ett anfall (se video nummer två) och ser inte direkt bra ut heller med rejäl övervikt, vilket såklart är ännu en orsak att man mår skit. Endast EN gång har en tjej gjort några närmanden på mig och det var när jag var ute och spelade skivor, då kom en tjej fram och sa "jag tycker du är snygg", men hon var rejält packad och jag ville inte utnyttja situationen. Att spela skivor (hatar att kalla det DJa eller "jag är DJ" som fjortisar gör) är typ en av de enda sakerna jag tycker är roligt. Dessvärre går det inte att få till några spelningar alls där jag bor för alla bokar genom agenturer där alla spela i princip samma sak. Jag har alltid varit den som spelat det annorlunda. En kompis som också spelade skivor sa till mig "det där kommer ingen dansa till" när jag spelade house när andra spelade euro disco till exempel. Gissa vad som hände några år senare...

Enligt vissa forskare så är livskvaliten hos sjukligt feta jämförbar med de som har cancer. Min far som också var riktigt fet dog för ett par år sen av just cancer i magen... Det var då jag gick ned över 60 kilo, men inte ens efter det räknades jag som normalviktig, inte ens som överviktig heller utan fortfarande som fet.

Enligt en psykiatriker jag träffade är jag "en mycket intelligent ung man som har haft svårigheter att etablera sig på arbetsmarknaden". Det är den bästa beskrivningen av mig jag stött på.

Senast redigerad av LosKrikon den 2011-01-04 klockan 16:14.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat