Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-11, 21:32   #4
pecke01

pecke01s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Jag är extremt snål i min BMR så jag kanske är lite fel att fråga. Men jag spelar varje unit som 0,5% av min BR. Ett spel för mig är aldrig större än 2,5% av min BR.

Jag brukar ligga mellan 1-25 spel om dagen. Om jag kommer upp i 25 då är det oftast med Live spel som jag kan kasta in för att rädda upp matcher om jag ser att det kanske går åt helvete kan jag gå in med mer än 5 units för att se till så att jag täcker upp förlusten lite.

Jag gillar iCash citat i hans profil: "Betting is a marathon, not a sprint!"

Har läst det förr och kan inte hålla med mer. Betting är som att spara pengar i fonder eller aktier. Det är en Hög risk men om det går bra kan man räkna med en hög avkastning. Med det så innebär det inte att man blir miljonär på en vecka med en BR på 1k. Man bettar som man sparar tycker jag under en längre period.

Börja med att sätta dig ned och skriva ner lite mål som du vill ha för detta året. Sen så tar du dig en rejäl funderare på din BRM och hur mkt varje unit ska vara värd för dig och satsar aldrig mer än 5u på en match. Håll den regeln! Sen måste man kunna dokumentera sina spel varje dag. Detta är också mycket viktigt. Hålla koll på vart slantarna går och kommer i från.

Mina tankar om detta om de är värda något.
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat