Hehe börjar man skriva tack varje gång, blir det inga rekar, men du har faktist förtjänat det idag, inte bara att du fick mig att spela ett bra spel (HT), utan att det börjar gå bra för dig. Det gläds man åt! (ska Vladdy hoppa in nu när det har blivit smörigt)
Suns -6 2.5u (köpte hooken)
Denna är värd en högre insats (upp till 4), men jag drar ner pga Suns dåliga försvar. Jag gillar spelet för att Gortat har varit öppet kritisk mot försvaret och för att laget ser ut att ha svarat positivt på det (här ska man läsa lite mellan raderna i vissa intervjuer, så jag kan ha helt fel). För att Suns är ett av de främsta lagen offensivt och en dålig natt av Pistons innebär en storförlust. Också för att Pistons kommer från en storvinst senast och är i en dålig situation. Frågan är bara hur mycket skit man är villig att ta från Suns D, och deras nummer är verkligen horribla, så gå inte loss på denna
Ligan, efter +10 hemmavinst som 5+ dog [DET] spelar borta som 5+ dog, sen 2002: 7-40 SU (avg förlust 11.5pts), 20-26-1 ATS (-10.5)
I de 40 L är en avg förlust på dryga 15pts