"Pratar vi enbart automatisera mot ATG nu? Som jag förstår det kan man ladda upp en fil, men det finns väl ingen direkt webbtjänst att anropa, med andra ord får man hacka runt lite extra för att ladda upp filen automatiskt, men fullt möjligt antar jag."
Japp, enbart ATG pratar jag om. Är fortfarande lite tveksam till att betta på andra bolag. När jag ska bygga rulle vill jag ju kunna satsa på många lopp och där vinner ATG, men sen när jag har rulle så vill jag ju kunna spela med lite större belopp men då riskerar man att bli cappad av fastoddstjänsterna istället. Jag är inte rädd att de låser kontot och snor pengarna eller nått sånt, har spelat på bland annat Expekt förut utan problem (dock ej trav). Om du kan satsa 100kr per spel i flera månader på dina fastoddstjänster utan problem så ska jag starkt överväga att komplettera med det. Som jag skrev förut kan man ju sprida pengarna bland bolagen för att förhoppningsvis hålla sig under radarn lättare men ändå få fler nettounits. Inget, utom en för liten rulle då, hindrar ju från att man satsar på alla bolag som uppfyller minimikraven. Alla odds över minimikraven är ju ren profit.
Mailade och frågade ATG om de har ett API men tror inte de har det, tar nog ett tag för svar också. Annars emulerar jag bara att en person gör det så det är lugnt. En alert som säger att det är dags att betta är ju helt ok bara det annars. Blir ju bara i snitt tre bets om dagen, och då slipper man sitta och hålla tider osv. Den kommer skapa XML-filen färdigt så man behöver bara logga in och ladda upp den så är det klart.
Är glad att jag simulerade odds som sjönk förut. Visade sig ju att oddsen kan droppa 25% och ändå har man bra ROI och nettounits. Funderade mycket på om det kunde räcka med typ -10% och man var helt plötsligt en förlorare, men så är det inte, så nu slipper jag oroa mig för det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|