Ämne: Onlinehunters
Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-17, 12:53   #1
dtprotrader
Banned

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 88
Standard

Onlinehunters

Antar att de flesta hört talas om Onlinehunters.net.

För många månader sedan (ca 4-5) så fick jag ta del av ett erbjudande med två experter. Man fick garanterade units och skulle tjäna så mkt pengar. Den ena lever men har stått och stampat i säkert 2 månader nu. Den andre fick sparken då han inte hade suget och inte levererade som de ville. man fick då välja att ta över sina garanterade units på den andre man hade eller på deras "stora stjärna". Jag valde naturligtvis det senare alternativet.

Fick dagligen mail om hur den här Goran hade spelat in åtskilliga miljoner till sina kunder och han var uppe i över 300 units och det fanns inte ord för det här. Ska poängtera att det här var innan jag fick tillgång till hans portfölj. Tiden gick och han sänkte sin portfölj totalt. Nu kan man ta del av det här meddelandet och jag undrar hur seriösa de här onlinehunters verkligen är:

Har legat i ide och kommer fortsätta med det. Spelar på låtsas vidsidan får att se om känslan är tillbaks. 2-5 sista sju spelen. Får se om det blir NBA ikväll. Vill inte börja reka förrän jag hittat känlan och självförtroendet igen.

Anlände till min inkorg för ett par minuter sedan.

Tänk att man klarar sig så mycket bättre utan dessa "experter".

Tacka vet jag sharps.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5), Boone (+5)
dtprotrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat