Citat:
Ursprungligen postat av ALA
Tjänsten är seriös och inget scam. Jag är med på ett annat sportforum som verkar har somnat in helt nu. Iallafall så fick Secret betting club helt godkänt av dem. Det finns ett gratis månadsbrev som man kan ladda ner samt även ett veckomail.
Vad jag vet så ligger en site med gratis fotbollstips på deras lista över godkända tjänster.
Notera Secret betting club är en reviewtjänst. De har alltså inga egna spelförslag.
|
Tack för svaret

Jo jag har fått deras veckomail nu i någon vecka och det har varit ganska intressant!
En gratistjänst som levererar är ju aldrig fel, kanske kan vara värt att gå med i Secret Betting Club bara för att få veta vilken det är
Har koll på att det bara är en reviewtjänst och lyckas man undvika dåliga betaltjänster tackvare dom kan det vara värt att gå med.
Citat:
Ursprungligen postat av tino
Vilken tjänst är det du nämner att du använder dig av om man får fråga? Tack!
|
Jag har Football Elite, har lagt ut spelen i "Service Play" här på forumet de senaste helgerna men tyvärr har det gått rätt tungt två helger irad..
Har kört den lite över ett år med ca 120% ROI, mailen kommer punktligt 1-2 ggr i veckan och oddsen blir väldigt sällan slashade!
Så jag är ute efter en liknande tjänst helt enkelt