Visa ett inlägg
Gammal 2025-03-29, 12:10   #28
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38471
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Kyrie blir hårt med rätta hårt betrodd och det luktar lite final favorit parad i em.
Brukar inte spika Kolgjini men 2 Gudrid känns svårslagen och 35% är spelvärt.
Får Adrian bestämma ett varv så kan det bli (för) långt fram för bakspåren.
Mellby Jinx är väl oxå ett bud men jag gaddar nog i guld.
Fyraårings loppet är svårt att greppa. Finns många löp cenarion och upplägg för dessa fina årgångs hästar som siktar på större utmaningar.
Lördags draget är Opening Night. Lillgustav åker till storstan i angeläget ärende.
Det blir lite problematiskt när det finns så många spikbud i en omgång. Gudrid är jag lite osäker på och vill se mer av. Mellby Jinx kan absolut vara en spik. En favorit i ledningen i Guld brukar vara detsamma som att den får bestämma och vinna, men jag är inte 100 på att den håller ut Stens Rubin och så kan man fråga sig hur bra High on Pepper är. Fem streck. Fyraåringarna är lite luriga då de är under utveckling och några av de mest betrodda inte har startat på ett tag. Fly Express är lite kul då många kommer att gardera pga. travet samt att det är första loppet på V75. Det är en liten chansning, men jag misstänker att den är betydligt mycket bättre än streckprocenten. Opening Night ska med vid gardering, även Super Frasse som det snackas mycket om. Man behöver dock spikar och jag har flagga på Savastano. Den är intressant att följa nu efter kastrationen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat