Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Ja. Det ser ut att stämma. Sry Nino!
Men det är fortfarande ett direkt ofiffigt sätt att ställa upp sina ABC-krav.
För att det ska sitta krävs det att man inte bara prickar rätt utan även prickar lagom fel i sin rank.
Vad gäller BaraTrav och dess förträfflighet har det ju inget som helst att göra med att vinster tagna med ologiska systemupplägg. Hall of Fame-systemet var på 30 kuponger. Helt inom rimlighetens gränser att skriva manuellt. Egentligen inte tagen "tack vare" BT alls.
Och man kan ju ta hur stora vinster som helst även med kasst systemupplägg.
Vilka hästar man väljer ( att klara att få med alla rätt på ramen ), och hur mycket tur man har väger enormt mycket tyngre än både systemupplägg och/eller val av hjälpmedel.
|
Snyggt där Strappa!
Ja det verkar inte vara allt för hårt ställda krav i Hall of fame systemet om jag fattar det rätt? Men ändå jäkligt bra satt ram.
Kan räkna på ena handens fingrar hur många gånger jag spelat på hästar. Alltid med för stor ram, vilkorat bort mig med konstiga vilkor som sänker inlämningskostnaden. Typ inte fan vinner Örjan två lopp i rad, jag sätter 0-1 på hans hästar i avd 3 och 4. DÅ vinner Örjan 2 lopp på V75 - irad dessutom avdelning 3 och 4. I efterhand har jag tänkt fyfan aldrig mer hästspel.
Men nu börjar jag fundera på att testspela lite i vinter. Fan det kan ju vara kul.