Visa ett inlägg
Gammal 2023-03-06, 15:49   #115
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3519
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Samma rader försvinner, absolut.

Men inte samma avsedda rader för de som läser av den nominella utdelningsgränsen. Vilket är vad nog 999 av 1000 tänker. Jag får förklara effekten och skillnaden om och om igen för de som utdelningsreducerat och är fundersamma, arga eller besvikna.

Du får det att låta som att det är samma sak och det håller jag absolut inte med om.

Om övriga reduceringstjänster hade valt att kalla villkoret "Ta bort X rader med lägst förväntad utdelning" utan att räkna ut och visa en garanaterat felaktig siffra för gränsen så hade det varit en helt annan femma. Men det är det inte.

Det är helt rätt att alla reduceringstjänster inte kallar det "Ta bort X rader med lägst förväntad utdelning" men en del spelare använder utdelningskravet just på det sättet för att trimma in sitt system med syftet på att ta bort rader. Och om syftet bara är det så går det bra att använda vilken tjänst som helst i alla lägen. För övrigt håller jag med om att BT+ verkar vara ett fantastiskt hjälpmedel, man blir nästan matt av att läsa om allt som går att göra.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat