Visa ett inlägg
Gammal 2023-03-03, 09:43   #103
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 7686
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Samma rader försvinner, absolut.

Men inte samma avsedda rader för de som läser av den nominella utdelningsgränsen. Vilket är vad nog 999 av 1000 tänker. Jag får förklara effekten och skillnaden om och om igen för de som utdelningsreducerat och är fundersamma, arga eller besvikna.

Du får det att låta som att det är samma sak och det håller jag absolut inte med om.

Om övriga reduceringstjänster hade valt att kalla villkoret "Ta bort X rader med lägst förväntad utdelning" utan att räkna ut och visa en garanaterat felaktig siffra för gränsen så hade det varit en helt annan femma. Men det är det inte.
Precis så!

Försök förklara för någon att man tagit bort raderna upp till fem lax och så stannar sjuan på åtta och man har den ändå inte...
Men lirar man själv så räcker det ju med att man förstår vad man gjort. Det som saknas är ju kanske främst tydligheten från verktygen om vad deras funktioner gör/innebär.

Själv tycker jag BT+ är överlägset. Och jag får varken betalt för att säga det eller rabatt på mitt inköp där.
Jag bara tycker det och rekommenderar er alla att testa.

BT+ är ljusår bättre än övriga på marknaden OM man vill göra lite mer avancerade saker.
Vill man inte det så räcker speltjanst.se eller ATGs eget verktyg för de flesta.

För min del är det särskilt vid pluggandet som BT+ är ett fantastiskt hjälpmedel!
Snabba enkla länkar till såväl svenska som finska lopparkivet är bara en av många funktioner som underlättar mitt pluggande.

Galet bra!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den 2023-03-03 klockan 09:47. Anledning: Plugg
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat