Ämne: Hål i huvet
Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-27, 12:22   #14
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storkillen Visa inlägg
Ignorerar inte den helt, men det är viktigare att jag tror att det ska bli utdelning på alla prispoolerna än att där är en jackpot, generellt sätt så överskattar medelspelaren jackpoten. Europatipset idag är inte spelvärde är enligt mig, jag kanske kommer spela på lördag och sen får vi se vad för matcher de väljer att ha med på söndag ⚽️
Tycker om du ursäktar att du har fel!

Europatipset idag ser ovanligt bra ut - för att vara Europtatips, du får dock sannolikt rätt eftersom Europatipset alltid är mer ojämnt och dessutom mindre pott o färre som spelar, de som spelar flockas på samma rader inte bara av den vanliga "tippar de jag tror vinner" utan att där helt enkelt inte finns poitt till många av de mindre sannolika utfallen.

Jag ska i första hand spela dagens ET, självklart gallrar jag bort alltför usla rader bland de jag lämnar in. Det är faktiskt svårt att påverka utfallet(för en annan) och enkelt att välja vad man spelar för rader.

Lördagens Stryktips har hög risk att hamna på infrusna potter om både Liverpool o Chelsea motsvarar förväntningarna - och det gör de väl? Liverpool hemma och Chelsea möter bottengäng låt vara borta.
MEN... ju större de är desto tyngre faller de och med extra stor pott kan förstås spekulation löna sig...

ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat