Ämne: Hål i huvet
Visa ett inlägg
Gammal 2021-10-26, 22:28   #12
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storkillen Visa inlägg
det hade antagligen varit bra för atg om de hade kunnat haft en jackpot att spela om första omgången, men att där är en jackpot är inte det viktigaste när det kommer till om man ska spela eller ej. Jackpotten blir ju endast till de som har 13 rätt och kan man 99% sannolikhet säga att det inte finns någon som kan garantera att man får 13 rätt på 25% av omgångarna även om man skulle spela för 20k. Därför är det viktigare att det ger utdelning på 12,11 och 10 rätt. Lirar enkelrader nu bara för att samla data, finns en uppenbar chans att det skulle bli möjligt att få spela reducerade system och då tänker jag vara väl förbered.
Du kan ju inte mena allvar att du ignorerar största delen av potten i tal om stryktips, det vore ju verkligen hål i huvet om något?

65% tillbaka på stryktipset varav 8 % läggs i en fond för ensamma 13-rättare och altsom oftast delas ut i form av lite "jackpot"-spets vid valda tillfällen.

Att det är viktigt att spela rader som även oftast delar ut på 10 rätt och uppåt är jag helt enig med.

Nåväl jag glädjs med dig om dina enkelrader ger något och är där en fet jackpot lägget jag säkert själv ett mindre system trots den knöliga kupongen, men denna vecka hamnar mina pengar på ET o ST oavkortat. I jakt på 13 rätt.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-10-26 klockan 22:32.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat