Visa ett inlägg
Gammal 2021-09-26, 00:22   #4
ExtremtRik

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Att vill ta upp kampen mot Svenska spels Topptips och stryktips. Nu kommer Big 9. Men när man sedan ser att spelavdraget är hela 35 procent mot Topptipset 25 procent så inser man floppen.

När ska skraplotten inse att deras kommunistspel inte är moderna?
Likaså har Att större spelavdrag på Oddset än Svs. Utöver detta så limiterar Att sina kunder till skillnad från SVS. Med andra ord är man helt tokig om man väljer ATG när det gäller sport. Helt jävla misskött. Spelare har blivit limiterade redan vid 2 ST oddsetvinster i rad. Bojkotta nu den nya skiten
Har de ändrat spelavdraget på Topptipset?

Var 30% för några år sedan när jag kodade program för olika tips, orkar inte se efter men har för mig att en kompis kontrollräknade för något halvår sedan.

Är heller inte jämförbart med Topptipset då man även skall tippa över under i varje match !
Rent kombinatoriskt är det fler kombinationer än Stryktipset t ex om jag uppfattat upplägget rätt; 9 matcher med 1X2 + Ö/U !?
Låt vara att alla kan köpa bort en match och att man väl hamnar väldigt nära Stryktipset i antal kombinationer då.

Och på Stryktipset har vi...... 65% tebaks...

Jackpot?

Edit: kontrollräknade på dagens Topptipsomgång och nog är det 70% tillbaka (517*5206/3845539=0.699902406)

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-09-26 klockan 09:47.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat