Hmm, var en hel del åsikter och frågor här, vet inte var jag ska börja. Men jag kan väl säga så pass mycket att Lemasive har väldigt rätt i vad han skriver, kunde inte svarat bättre själv. Sjävklart är det så att sidan inte är fullständig i dagsläget utan kan ses som en första testversion. Våra ambitioner är långt större för framtiden, framförallt är målet att på en och samma sida ha fantastiska rekare inom flera olika områden, klart fler än vad vi har idag tex inom fotbollen, handbollen och amerikanska idrotter.
Sen har målet med sidan heller aldrig varit att tjäna enorma pengar. Det är inga större summor vi drar in på själva sidan såklart och om vi gör det framöver kommer det flesta gå till att avlöna experterna vi anlitar. Vad är det då som driver oss? Jag kan bara tala för mig själv och det som driver mig är att samla dom bästa experterna på ett och samma ställe och ge exklusiva spel till dom som eftersöker det. Till personer som vill tjäna pengar på spel helt enkelt. Ett ställe där samtliga är seriösa och det inte kommer jobbiga kommentarer eller klagomål efter ett missat spel. Jag har aldrig varit med om en skönare stämning på en sida innan, så där menar jag vi lyckats.
Det finns också många duktiga rekare som har det rätt knapert med ekonomin och ett av mina mål med sidan är att anställa killar och ge dom betalt för det om dom är duktiga och klarar av våra krav. Min uppfattning är att det finns många hjältar, som lägger ner sin själ i att hjälpa andra att gå vinst genom att tipsa om lir men samtidigt inte tjänar några större summor själv pga dålig Moneymanagment tex. Tex Winther gav vi 3000 kr i bidrag för att reka under Oktober, vilket han uppskattade oerhört.
Jag kan också tycka frågan är lite konstig, vad är det som driver Sharps grundare då dom inte tjänar pengar på det? Antagligen för att dom vill skapa ett forum som spelare gillar och utvecklar deras spelande, och det är samma sak med våran sida egentligen även om vi riktar oss till en betydligare smalare målgrupp. Pengarna det kostar, 250 kr, är egentligen mest en sporadisk summa för att sålla bort oseriösa spelare på sidan.
Ett problem är att vi gärna hade tagit in betydligt fler, vi har över 100 personer på kö, och för att fixa detta är det inte omöjligt att vi tex samarbetar med Sharps i framtiden. Ska vi anställa fler rekare måste vi antagligen höja priserna eller ta in fler, då väljer jag hellre det sistnämnda.
Gällande att spelen släppts här, så är det klart att jag blir förbannad då. Framförallt så förstörs stämningen på våran sida helt då våra medlemmar stör sig oerhört på det då det förstör för dom också. Dock ber jag om ursäkt om jag lackat ur på någon Sharps admin, det är inte deras fel att spelen läcker såklart, och har dom en regel så kan jag heller inte kräva att den ska hävas pga oss.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Luckystrike den 2010-11-01 klockan 12:17.
|