Visa ett inlägg
Gammal 2021-04-26, 20:06   #14
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25034

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Snyggt med 12 deltagare i helgen så vi samlar på oss en prispott som vi avrundar uppåt till 300kr. Tack alla som deltog i tävlingen!

Maj innehåller 5 lördagar och således lika många härliga Stryktips. Jag tänker mig därför att vi kör en liten större tävling för dessa 5 veckorna med lite rejälare priser nu när det verkar som att fler och fler vill delta. Återkommer med mer info kring detta.

Denna tävling blir också den utlovade PAF-fantasy tävlingen vilket passar fint eftersom Premier Leagues sista 5 omgångar är schemalagda i maj och inslag lär finnas med på varje Stryktipskupong.

Blackburn krossade Huddersfield med 5-2 men det hade ingen gissat på så därför får vi leta vinnare i matcherna med 4 mål.

Citat:
Ursprungligen postat av erek Visa inlägg
Queens Park - Norwich, Johansen, minut 12.
Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Queens Park - Norwich

Pukki min 13
Citat:
Ursprungligen postat av xavante68 Visa inlägg
QPR - Norwich
Pukki 14 minuten
Första målet i matchen gjordes av Quintilla i matchminut 32. Ingen hade rätt målskytt så därför blir vinnaren för andra veckan i rad xavante68 som var närmast rätt tid. Stort grattis!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat