Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-31, 23:36   #132
Lemasive
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DHIP Visa inlägg
Spel är VÄLDIGT viktigt för mig. Jag har levt på poker i över 5 år nu.
Dock så är Sportbetting en hobby,men ändå viktigt. På planket finns massa sköna snubbar ja.

En hel del mycket bra bloggar. Som Erik Israelssons,Don Travoltas,Gurken och även holms när den inte handlar om politik.

Om du kan ge mig svart på vitt att holms rekar tvärtemot vad han tror för att folk skall förlora och han tjäna på det,så kommer jag aldrig titta in på sidan igen ...
Vi kan aldrig säga en persons tankar, däremot har Holms erkänt att han inte lägger vinnande spel för det skulle inte se bra ut, vänta ska hitta citatet.

""Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- Tobias Holm

Han erkänner här att han inte spelar för att det skall gå bra, utan för att han skall ses som något helt annat. Hade han som sidägare och rekare velat att det gick bra skulle han inte säga åt människor att satsa stora summor pengar på "säkra" kort, och han hade levererat det som faktiskt gav pengar. Men det vill han inte göra, han vet att han inte kan leverera det men låtsas som han gör er en tjänst genom att förlora pengar.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat