Stryket 16/1
Personligen tycker jag det är en väldigt svår omgång att bygga ett system jag blir nöjd med, ser många skrällchanser och idag blir det reducerat så jag får många garderingar.
Lutar nog åt att spika någon/några skrällar också, dels pga värde men också för att jag tror rätt mycket på dem.
Dagens spik som jag inte kommer ändra på är Blackburn, jag tycker Stoke är dåliga och Blackburn känns lite på gång och eftersom jag lämnar in sent för att se ev fler lottade matcher så hinner jag se Rovers laguppställning - är Dack tillbaka i den så lägger jag även spel på ettan till över 2ggr degen.
Nästa spik blir Norwich, känner mig egentligen inte ett dugg säker på den och de är något överstreckade, men jag tar den ändå och hoppas att en utvilad Pukki löser minst ett mål - jag vill gardera andra matcher hellre än denna.
Riktiga chansspiken hamnar på Brighton, har egentligen inga bra motiveringar till den mer än spelvärde och magkänsla.
Burnley kommer jag ha med, detta är magkänslan som talar igen men i intervjuer ger Dyche klartecken för samtliga spelare utom en, sådan truppstatus har de inte haft under säsongen tidigare och Burnley har en ok trupp. Detta är(enligt mig) en typisk Burnley match, underskattade och behöver inte rulla ut sin motståndare.
Kan även bli spik på Leicester då det ryktas om att Ings är isolerad, väntar in start 11 där.
Dagens mest överstreckade är Bournemouth, förmodligen vinner de men till 82% så åker garderingar med på min kupong - så högt streckade var de inte ens hemma mot oldham förra veckan.
Hatar lottningen idag, lär bli 1x2 på dessa för mig så kommer bli chansspikar på fler ställen, vart har jag inte bestämt.
Fyll gärna på och lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|