Citat:
Ursprungligen postat av viking90
Southampton - Shrewsbury Lottas med fördelningen 12-2-2.
Just nu är The Saints streckade på 70%, matematiskt klar spik där! (Min mattehjärna fick Southampton till 80% chans men 75% är ju mer korrekt)
WBA borta mot Blackpool idag, nästa match för Premier League laget WBA är om en vecka, de borde spela med ganska ordinarielag för att försöka få lite självförtroende i truppen. 44% på den tvåan?! Blackpool har dessutom tappat formen!
Sheffield United skulle också behöva få lite självförtroende i truppen dom har dock PL match redan på Tisdag igen. Men borta mot Bristol Rovers från League 1 bör dom vara klara favoriter i min mening, 46% just nu.
|
Mmmm, håller med i dina tankegångar och WBA är nog något understreckade, troligen beror det på att det ör den matchen som övriga jagar skrällen så dör kan du få ett övertag.
Blades ger jag däremot inte mycket för och mitt utgångstips är X där, dels för som du säger att de har match på tisdag men också för att de inte har vunnit en match sen dackefejden. Rovers är ganska usla i sin serie och vinner inte ofta, luktar kryss lång väg tycker jag men det lär sluta med att jag helgarderar gissar jag.
Och lottningen har du rätt på, just nu bör man spika ettan - men jag vet precis vad som händer om jag gör det