Teckenförslag stryktipset 9/1
Fortsätter att försöka få igång lite diskussion kring fotboll på detta forum, mina tankar till Stryktipset:
1. United-Watford
Jag kommer helgardera denna då United är streckat hårt och hade ju semi mot shitty så sent som i onsdags - då med en stark 11 på planen. Min gissning och förhoppning är att det roteras ordentligt denna match eftersom de har 8 matcher på 28 dagar nu och faktiskt är med i ligaracet, visserligen inga dussinlirare som får spela men kanske lite rostiga iaf och76% känns riktigt högt då, kanske t.o.m blir så att jag spelar endast med X2 och även något asian lir på Watford när start 11:or är klara.
2. Arsenal-Newcastle
Högt streckat Gunners garderas de med, i första hand helgaradering men även här ev X2. Jag har sett mycket fotboll i england(då iofs United) och spenderat ganska mycket tid där, jag vet hur mycket FA-cupen betyder för klubbarna och supportrarna i norr. Det är iofs nu inte så många spelare som bryr sig om sådant då de spelar för sig själva men om Andy Carroll får göra en sällsynt start imorgon så kan jag nog tänka mig att lägga ett målskyttslir på honom, han är en av de spelare som lär vara mest taggad på planen imorgon då. Arsenal har visserligen form och lär troligen inte rotera så mycket då FA-cupen kan vara en räddningsplanka för Arteta, men jag köper inte nästan 70%
4. Stoke-Leicester
Här singlar jag bortalaget till nuvarande 53%. Det är såklart klasskillnad och jag tror att det blir en stark 11:a från Rodgers då de inte har någon match i veckan. Stoke är Stoke, det lära vara dimma, regn, blåst och allt sånt där - men laget är inte bra och gör framförallt sällan mål, till under 60% är det en bra spik.
9. Burnley-Mk Dons
Nog för att jag som motståndare till den moderna fotbollen avskyr MK Dons men här ger jag dem skrällchans och helgarderar garanterat. Burnley är inget direkt spelförande lag så här tror jag de kan sättas på prov, utgången är X men jag kommer hela.
10. Oldham-Bournemouth
Här säger jag som Billy Lansdowne hade sagt, “Spik of the week” på bortalaget som spelar på hemmaplan i denna match då den är flyttad till körsbärsvallen. Den lär väl tyvärr stiga i % under hela morgondagen, men det får jag bara acceptera då många som skriver om stryket lär ha den som sin bästa spik.
Fyll gärna på och lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Lazlo (+5), _Edge_ (+10)
|