Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-26, 22:50   #8
Sonadar

Sonadars avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 500
Standard

Klippan Lee har ju varit stensäker hittills, och inte visat några som helst tecken på att släppa på gasen. 24 innings, 13 hits, 2 runs och 1 walk talar väl för sig självt. Linan ser ändå rätt fin ut tycker jag, Lincecum har inte alls imponerat som Cliff har gjort, han har trots allt mött mycket sämre offensiva lag, och senaste starten tyckte jag att han var rent utsagt svag.

Cliff har fått vila ut också, kan vara en trendbrytare, men jag tror att han är så pass erfaren att han kan ta med sig detta.

Offensivt sett är väl lagen relativt jämna just nu, med en svag fördel för Texas. Giants har varit clutch, medans Texas känts bra över hela matchen. Rangers är ju uttalat en "small-ball"-klubb även om de har sluggat i slutspelet (de har dock även sprungit mycket fint), och Giants har ju blivit burna av sin pitching genom grundserien, rätt fin matchup. Texas gillar att springa, och Lincecum är lätt att springa emot.

Texas pitching har väl varit lite upp och ner, men med Lee som är detta slutspelets bästa pitcher ska de kunna vinna. Lee är 3-0 med en ERA på 1.13 mot giants.

Rangers har gjort 38 runs i slutspelet och Giants har gjort 19. Och som Rangers spelat på bortaplan ska denna matchen bli riktigt intressant att se.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+2), timadolf (+1)
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat