Akim har enastående stats i svenska basketligan och det är bara att lyfta av hatten för honom. Tror ingen jag någonsin stött på kan jämföra sig med honom när det kommer till träffsäkerhet.
Du med LS har bra stats och är duktig, ingen snack om den saken. Winther känner jag inte till och har aldrig följt, den fjärde experten hos er vet jag inte namnet på så jag kan inte uttala mig om honom.
Nu vet jag inte heller vilka summor ni spelar men jag kan bara tala ur min egna erfarenhet.
Ditt spel på Brasilien grupp B idag LS är bra när du själv och den inre skaran (dina sammarbetspartners/vänner) spelar före de läggs ut officiellt på GB. Du tipsade om den på ladbrokes, ladbrokes är allmänt kända för att låsa matcher direkt när några märkvärdiga summor trillar in. Denna tipsade du till 9/10 u på.
Från 1.75 sjönk den till 1.53 direkt efter att ni la era spel. Vid 1.53 klev jag in med 5000 SEK(max limit där var 9000 på mitt halvt nyreggade konto). 30 sekunder efter det så gick spelet över till Suspended. Detta säger jag för att andra ska få ett humm om hur lätt marknader låses när man spelar för dessa insatser.
En anledning till att RAS har sådan respekt är för att de inte släpper ut spel till linor som skojarbolag har. Utan de släpper spelet till en "sämre" lina som majoriteten utav bolagen har. Detta eftersom de vänder tjänsten för sina kunder och inte för sig själva.
Häromdagen fick jag ett PM i chatten med en av akim's rekar. Där han lade ut ett spel på Clemens... som han rekade hos betathome. Han kan OMÖJLIGT själv ha spelat den hos betathome för den gick inte att singla ens. Nu fanns andra bolag att lägga den på som dessutom hade bättre odds men poängen är densamma.
Precis som andra rekare som brukar tipsa om spel, de kollar oddsjämförelsesidor och tar högsta oddset de finner såsom stanjames/tipico mfl. Tipico tillåter inte heller singlar på väldigt många objekt.
Min poäng är, när man säger 9/10 u så blir alltimestatsen egentligen missvisande på andras experter på sidan. För att allt ska överensstämma med varann så ska ni komma överens om ett värde på er unit som ni ska tillämpa för den (in)officiella statistiken ni bokför.
I det här fallet var det möjligt att få in 9/10 u om ens relativa maxinsats var höga 10000kr (vilket skall motsvara 10 av 10u). Dock justeras oddset kraftigt inför nästa persons spel om inte alla lägger spelen inom loppen av någon minut tillsammans.
Om du spelar för 9/10u när maxlimit är någon tusenlapp så skall nästa experts 9/10u motsvara exakt samma insatsnivå. Vilket det inte kan göra inom svensk basket tex såvida ni inte har lågt värde på en unit.
En enhet är trotsallt en enhet som saknar numerisk definition, dock ska X vara likamed X och inte likamed Y, annars stämmer inte siffrorna.
Att sedan plussa 100u på papper är inte samma sak som att plussa 100u i praktiken.
Detta är inget personligt gentemot dig utan det gäller även många andra touts där ute på nätet.
|