Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-24, 22:35   #26
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Vinst och resultat är synonymer. Tror du förstår vad jag menar?

Vet aldrig att jag utgett mig för att vara proffs. Finns det en länk att friska upp mitt minne med?

Så mycket rekar, tips ska du inte räkna med och absolut inget sheets. För tillfället, troligen för gott, ligger det mesta av spelet på is. Finns två skäl till det.

Efter att mer eller mindre levt med spel dygnet runt i 25 år började kroppen säga i från. Dom bolag som accepterar några insatser som gör det värt att kliva upp ur sängen för anser jag vara minst lika kapabla som mig själv. Har dom senaste 10-15 åren gjort det lätt för mig och i princip bara spelat på stora utstick. Den möjligheten finns ju inte kvar längre och då krävs för mycket arbete för att börja jobba annorlunda. Inte säkert man räcker till ändå och känner ingen motivation till att ens försöka.

Din serve.
Jag förstår vad du menar precis som du förstod vad förra personen menade när du påpekade också.

Du har skrivit likt detta inlägg vid flertalet tillfällen, att du levt på betting. Det är i min värld vad det innebär att vara proffs.

Är inte ute efter att vinna diskussionen, men tillrättavisningen du gjorde var onödig.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat