Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Larvigt påpekande i förra meddelandet.
Vinst är definerat av intäkter - kostnader, det du pratar om kan ju snarare likställas med resultat om vinsten enbart defineras av vad ditt RESULTAT slutar på vid bokslut.
|
Vinst och resultat är synonymer. Tror du förstår vad jag menar?
Citat:
Tror att både du och alla andra förstod vad han menade och du som utger dig för att vara ett proffs borde snarare bidra med din kunskap här på forumet istället för såg teoretiska diskussioner..
|
Vet aldrig att jag utgett mig för att vara
proffs. Finns det en länk att friska upp mitt minne med?
Citat:
Vart är dina rekar, tips, sheets etc? Skärpning.
|
Så mycket rekar, tips ska du inte räkna med och absolut inget sheets. För tillfället, troligen för gott, ligger det mesta av spelet på is. Finns två skäl till det.
Efter att mer eller mindre levt med spel dygnet runt i 25 år började kroppen säga i från. Dom bolag som accepterar några insatser som gör det värt att kliva upp ur sängen för anser jag vara minst lika kapabla som mig själv. Har dom senaste 10-15 åren gjort det lätt för mig och i princip bara spelat på stora utstick. Den möjligheten finns ju inte kvar längre och då krävs för mycket arbete för att börja jobba annorlunda. Inte säkert man räcker till ändå och känner ingen motivation till att ens försöka.
Din serve.