Visa ett inlägg
Gammal 2020-09-24, 21:59   #50
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2254
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag tycker ni är lite taskiga mot Nino. Han är en duktig tipster och jag var med i ett V75-bolag en gång för långe sedan där han var den ende som lyckades vinna något att tala om. Vi andra var datanissar som trodde tekniken skulle ge oss vinster, han var mannen som räknade ut vem som skulle vinna.

Och vad har hästöga att göra med undermålig eller rimlig system-kunskap?

Alla som prickar in fler vinnare ( helst överraskningar! ) kommer att vinna mer än den som aldrig prickar in de vinnande hästarna hur bra spelteknik denne än har.

Men den som prickar in fler vinnare och dessutom använder någorlunda robust spelteknik kommer att vinna ännu mer.

När man läser en del inlägg i den här tråden går det dock att konstatera att en del av dessa vinster mest troligt var tagna med en större skeppa tur än de flesta skrapar ihop i ett spelliv.

Jag skrattar inte. Jag tycker det är tragiskt.

När inte kommunikationen når fram drar jag det gärna till sin spets. Helt klart. Men det betyder inte att jag skrattar åt Nino.

Om du känner Nino hyggligt väl borde du be honom att lyssna till de tekniska råden i den här tråden.

Ibland är det inte det man tror man behöver som man verkligen behöver.

Att spela lite hipp som happ lösryckta system av ett sammansatt system är inte särskilt Sharp:t. Och det är absolut inte humor.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat