Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-22, 18:37   #1
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[22/10] Winter Baseball

3-1 inatt (4-1 med Japan) och spreadsheetet ar nu pa plus som jag lovade. Infor natten har jag valt ut tva spel till att borja med, det kan komma nagot till.

Ogiltigt spel-ID: 127294

HELT felsatt lina i mitt tycke. Andres Meza gjorde 6 IP med 3 H, 0 ER mot Mayos i sin forsta match for vintersasongen. Marco Tovar har 4.2 IP och 2-0 med 1.93 ERA och gor alltsa sin forsta match fran start. 2 IP och 1 H, 0 ER senast. Tovar har dock 16 starter under sommaren i Mexiko och har gjort ett bra jobb (8-4 och 3.24 ERA). Bortalaget far nog ses som favorit men under kanns kanon. Tror inte pa mer an 6-7 runs pa sin hojd.

Ogiltigt spel-ID: 127298

Aguilas har haft en mycket stark offensiv start pa sasongen och en del av deras spelare ligger fortfarande pa over .400 BA efter 8 spelade matcher. Idag startar man Austin Bibens-Drikx. Han har 0-1 pa tva starter och 4.15 ERA. Dock har han ett WHIP pa under 1.30 och han har haft en del otur. Heath Totten startar for Bravos. 0-1 med 5.63 ERA och WHIP pa over 1.90. Totten akte pa en riktig small senast och har heller inte spelat i seriesystemet pa lange. Hemmalaget bor fixa biffen.