Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-23, 11:45   #6
Fefaifb

Reg.datum: sep 2014
Sharp$: 1816
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Vad är det egentligen som HPT kan mer än de andra 2-3 mest funktionsfyllda programmen på marknaden? Det är väl möjligheten till 1- och 2-felsreducering och den nämnda trendvisningen.

När det är Jackpott är HPTs utdelningsberäkningar lika dåliga som Jokersystemets. Dvs inget man bör använda. ( Där sticker baratrav.se ut som det enda som fungerar! )

Egentligen bör alla som funderar på att börja spela reducerat börja med www.speltjanst.se eftersom jag håller med dig om att det är viktigt att börja med grunderna. Först när U-system & ABC-system inte längre räcker till är det dags att titta på mer avancerade alternativ.
Ok, det är nog så att det inte kan så mycket mer än något annat program/sida men det är min uppfattning att det är det bästa som finns för tillfället och jag gillar det till en rimlig penning.

Hur viktigt är det att utdelningsberäkningen stämmer till hundra procent? Själv använder jag det till att se så att mitt system ligger inom det intervall som jag vill ha samt att det inte är för många rader under 10k.

Senast redigerad av Fefaifb den 2020-02-23 klockan 11:46.
Fefaifb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat