Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-23, 10:54   #5
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 2253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fefaifb Visa inlägg
För mig som använt HPT i ett antal år så tycker jag det är helt överlägset på marknaden. Det går att göra det mesta med det. Även om jag spelar matematiskt ibland så använder jag det för att se i vilket utdelningsintervall mitt system ligger i. Men börja med att lära dig spela med utgångar (1 av 2, 1 av 3 osv), kanske till och med handskrivna så du förstår vad som händer när du reducerar. Nästa steg är väll ett enkelt ABC.

Men kom ihåg att det är lätt att reducera bort sig, allt för stora ramar kommer mest att göra dig olycklig. Grunden är fortfarande kunskapen om hästarna/loppen. Men att greja med reducering är kul. Lycka till!

/Fefaifb
Vad är det egentligen som HPT kan mer än de andra 2-3 mest funktionsfyllda programmen på marknaden? Det är väl möjligheten till 1- och 2-felsreducering och den nämnda trendvisningen.

När det är Jackpott är HPTs utdelningsberäkningar lika dåliga som Jokersystemets. Dvs inget man bör använda. ( Där sticker baratrav.se ut som det enda som fungerar! )

Egentligen bör alla som funderar på att börja spela reducerat börja med www.speltjanst.se eftersom jag håller med dig om att det är viktigt att börja med grunderna. Först när U-system & ABC-system inte längre räcker till är det dags att titta på mer avancerade alternativ.