Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-06, 16:10   #7
Vlad

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Stämmer, vet inget om hans spelsätt. Men man kan ju antaga att en sådan skarp kille inte får igenom 10u på SJ OM han inte har bulvankonton och/eller om det inte är det första placerade spel.

Menade inte att han ska justera sina insatser för att jag inte går igenom ens 1u på SJ. Det tror jag du förstår.

Men det lät lite tweakat, typ som när jcgros rekade ett spel på tipico som singel trots att det bara gick att lira mindre än tripplar.

Ville egentligen inte ha något sagt alls, bara bitter för att jag fick sämre odds
Touts eller "procappers" har ju en press på sig att visa upp så bra siffror som möjligt för att få fler att köpa deras tjänst. Känns som de ibland postar sina spel med oddsen på skämtbolag som Stan James när dessa ligger 10 punkter högre för att boosta sina stats,även om de vet att varken de själva eller deras kunder får igenom något där och de egentligen spelat för lägre odds någon annanstans.

Vi "amatörer" är nog mer benägna att posta våra spel med oddsen vi fick när vi själva la spelet. Absolut inget att vara bitter över det är bara business
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat