Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop
Har Lakers ML 2.60 så ni som har Cavs kan vara lugna
Storchen vet hur mycket jag suger på TNT-Thursday från ett annat forum. har Herr Storch eller någon annan lite intressanta spelarspecialer kanske?
|
Fuzzy du är förlåten för det, och blev ju bra fade material annars!

På TNT Thursday kan allt hända ju
Har Lakers +4 3u jag med samt ryggat iCash parley 2u Som ser mkt luckrativ ut!
NCAAB parley
Loyola Marymnt +15.0
Oregon St +10.0
@ 2,25 5u
Samt några specialer 3u på varje.
LJB -2,5 points over Black Mamba @ 1,80 NB (Dock 1,60 nu, men 1,75 på Expekt)
Clash of the titans! Går på faktorn att Mo Williams med sin axelskada som kan missa 4-6 veckor, gynnar LJB vad gäller scoring och detta blir nog en jävligt spännande uppgörelse. Kobe hade bäst scoring av dessa herrar i mötet innan
jul och tror LJB want´s it back!
Pau Gasol over 9,5 Rebounds @ 1,90 Bet365
LA´s yvigaste snittar 11,2RPG That´s it! Tycker oxå han såg riktigt inspirerad ut och spelade riktigt bra mot Magics senast. De andra returrävarna Odom och Bynum lär starta i natt trots lättare fingerskada på Odom samt Bynum haft probs med kistan. En spelsugen och grym Pau tror jag kommer vara stor inatt!
Chris Kaman under 31,5Points+Rebounds @ 1,75 Expekt
Kaman är inte tillbaka i formen innan rygg skadan och detta är en massiv lina i mina ögon! 29,5 erbjuder NB till 1,85!
Han snittar 29,7Pts+Rbs och drog 17p + 3 Rb i 7p vinsten mot Nuggies hemma innan 20/12 samt har inte gått över 30 i de två starterna sen skadan. Ser även att detta spel skulle gynnas av att Eric Gordon startar.
BOL folks!