Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-21, 23:56   #18
Storchen

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg
Har Lakers ML 2.60 så ni som har Cavs kan vara lugna

Storchen vet hur mycket jag suger på TNT-Thursday från ett annat forum. har Herr Storch eller någon annan lite intressanta spelarspecialer kanske?
Fuzzy du är förlåten för det, och blev ju bra fade material annars!
På TNT Thursday kan allt hända ju

Har Lakers +4 3u jag med samt ryggat iCash parley 2u Som ser mkt luckrativ ut!

NCAAB parley
Loyola Marymnt +15.0
Oregon St +10.0

@ 2,25 5u

Samt några specialer 3u på varje.
LJB -2,5 points over Black Mamba @ 1,80 NB (Dock 1,60 nu, men 1,75 på Expekt)
Clash of the titans! Går på faktorn att Mo Williams med sin axelskada som kan missa 4-6 veckor, gynnar LJB vad gäller scoring och detta blir nog en jävligt spännande uppgörelse. Kobe hade bäst scoring av dessa herrar i mötet innan
jul och tror LJB want´s it back!

Pau Gasol over 9,5 Rebounds @ 1,90 Bet365
LA´s yvigaste snittar 11,2RPG That´s it! Tycker oxå han såg riktigt inspirerad ut och spelade riktigt bra mot Magics senast. De andra returrävarna Odom och Bynum lär starta i natt trots lättare fingerskada på Odom samt Bynum haft probs med kistan. En spelsugen och grym Pau tror jag kommer vara stor inatt!

Chris Kaman under 31,5Points+Rebounds @ 1,75 Expekt
Kaman är inte tillbaka i formen innan rygg skadan och detta är en massiv lina i mina ögon! 29,5 erbjuder NB till 1,85!
Han snittar 29,7Pts+Rbs och drog 17p + 3 Rb i 7p vinsten mot Nuggies hemma innan 20/12 samt har inte gått över 30 i de två starterna sen skadan. Ser även att detta spel skulle gynnas av att Eric Gordon startar.

BOL folks!
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat