Ämne: EV+ på Trav?
Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-02, 19:51   #97
tino

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

LTG då är jag med, tack! Dock är data-samplet jag har på 659 lopp (utan narrow-down) redan väldigt litet redan som det är nu så det är bäddat för stora avvikelser vid en uppdelning då man spelar högoddsare och kan få vänta i värsta fall 30-40 bets innan träff.

ATG verkar spara spel ca 10 veckor bakåt i historiken så när det passerat närmare 10 veckor sedan jag läste in samtliga lopp senast kommer jag att göra en ny körning för att dubbla min data och få fram mer statistisk säker data och utföra mer utförliga tester.

Tills dess kommer jag att testa mina teorier i praktiken för att bl.a. lära mig om hur odds rör sig långt innan / nära spelstopp med favoriter respektive outsiders och utvärdera taktiker för hur spel skall placeras samt läsa på om Trav generellt för att bli bättre då jag relativt sett är grön inom området men lärt mig en del kort på kort.

Tycker även det är kul att LosKrikon utför liknande tester vilket gör att man har någon att styrka eventuella teorier med och kan lära av varandra.
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat