Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-11, 14:51   #25
Sputnik2012

Sputnik2012s avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2754

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rebelbetting några ytterligare frågor ...

Jag tycker och det är min åsikt, att 500 kr per månad är ett hög avgift, men kan ha fel, det återstår att se...

Förmodar att minimum är 10.000 kr i rulle och 100 per lagt spel.
Då tycker jag, min åsikt, att runt 10% eller mer i avkastning per månad skulle vara värt den tid man får lägga ned på att lägga spel.

Är det rimlig förväntan?
Förstår att det kan gå mindre bra en månad och bättre en annan månad, men pratar i runda slängar.

Låt mig göra en jämförelse med Greyhound Service med en avgift 199 kr i månaden och runt 1000 kr avkastning per månad, alltså cirka plus 800 kr.
Det som är bra med den tjänsten är att avgiften inte äter upp avkastningen.
Samt den tid du lägger ned på att placera spelen tar mindre är 5 min per dag.

Jag skulle vilja att du utvecklar detta resonemang utifrån ditt perspektiv, så man kan få en uppfattning om vilken typ av förväntan man kan ha.

Min andra frågeställning är om man kan lägga endast spel på Betfair Spelbörs och fortfarande få tillräckligt med spel att lägga varje månad för att plussa minst 1000 kr minus avgift.

Eller måste man ha minst två, tre eller fyra olika spelbolag med delad rulle hos varje för att er tjänst ska bli användbar.

Detta är vad som kommer göra skillnaden i om man ska välja er tjänst eller en sport betting service.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat