Japp, och jag har spelmodellen för att vinna med högre odds än vad startpriset är innan match börjar, det var därför jag nämnde det.
Samt håller med att många mål görs vid den senare hälften.
Ska även nämna att om man bara skulle kolla dom senaste fyra till fem matcherna för hemma och borta laget med 1.5 mål eller över, så skulle det vara lite vag analys med själva urvalsprocessen.
Det måste finnas en indikation på målrikedom.
Därför tycker jag tillägget med fyra till fem gånger med första målet gjorts under första halvlek är en indikation på att laget är en garant för minst ett mål med en antydan om fler mål, samt underdogen brukar sällan vara utan mål i såna matcher, varav en hög sannolikhet för minst två mål, enligt första inläggets urval och analys.
Sedan om man ska satsa på 0.5 under första halvlek, så krävs det ett annat upplägg av urval och analys.
Detta delar jag inte med mig av på ett öppet forum, men vill du veta hur spelmodellen för 1.5 och 0.5 marknaden ser ut, kan du skicka mig ett PM, så ska jag förklara.
Det gäller att till så höga odds som möjligt vinna med denna marknad och det finns en passiv trading modell för det.
MVH
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|