Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-09, 20:36   #8
poppee

poppees avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 1240

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

I det här projektet hade jag till slut 60 anbud jag kunde välja ifrån. Kvalitén skiftade verkligen. Så här ser det ut när anbuden trillar in:

Det jag gör är att jag skickar min text som jag skrivit ihop till de som jag tycker är värda att skicka till. Jag klipp-å-klistrar. Å som sagt, det finns alla de sorter. Kenta S hör till de dyraste. Han ville att jag skulle investera i... något? Fattar fortfarande inte vad det var han ville.

Sen hade vi killen som sa att nej! Det kan inte göras. Inte av någon!

By the way, Jora. Det fanns de som redan kunde Betfairs API innan och utan och som tom hade kunnat tillverka min egen beting assistent så jag inte hade behövt BetAngel som jag använder idag.

Moving on. Här har vi Fouad S som "read your description very carefully and are ready to start now. Project done in 3 days, only $55!" Det här är killen som väldigt noggrant har läst min beskrivning och som plötsligt... läser min beskrivning.

Många försöker också ta till små tricks och knep för att få mig att säga ja innan det kommer in ett bättre bud från någon annan. Här tex

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bingotant (+10)
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat