Visa ett inlägg
Gammal 2019-09-09, 18:14   #7
poppee

poppees avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 1240

Liten insats, enbart trav
Stats: 163 - 1424 - 0
ROI: 132.59%
Vinstprocent: 10.27%

Standard

Dags att lägga upp ditt projekt. Det första du ska göra är att namnge ditt projekt och att beskriva det. Jag lägger inte upp hela min beskrivning här utan plitar bara ned tillräckligt för att de som ser projektet ska kunna bilda sig en vag uppfattning om vad de behöver ha för kunskaper för att klara av det. Jag vill kunna välja vem som får den detaljerade beskrivningen.

OBS. Bilderna här är från ett annat projekt jag lade upp, inte från projektet ovanför.

Därefter är det dags att ange vilka tekniska kunskaper du tror att de kan behöva. Du får några förslag baserat på vad du har skrivit i föregående ruta. Klicka på POST A PROJECT och välj därefter PAY FIXED PRICE. Betala inte per timme om du har ett projekt där du inte kan få delleverans, det är bara dumt.

Ange sedan ett du är beredd att betala, men det är mindre viktigt i det här skedet. Det enda du ska tänka på är att det kan vara svårare att gå från ett högt pris till ett lägre än tvärtom. Börja lågt är min rekommendation.

Sen vill Freelancer sälja sina tjänster till dig. Jag väljer gratis publicering.

Nu är det bara att luta sig tillbaka och vänta.

Det brukar inte ta mer än några minuter innan de första buden kommer inrullande. Själv brukar jag vänta alla sju dagar som projektet är öppet innan jag bestämmer mig för vem jag ska välja. Om ingen lämplig hör av sig kan jag välja att stänga projektet utan att jag blir skyldig att betala någonting.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bingotant (+10)
poppee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat