2-6 Distribution 1:
Thailand Thai League 1 Vinst +51 Resultat 4-1
Ryssland Premier League Vinst +51 Resultat 3-0
2-6 Distribution 2:
Ryssland FNL Vinst +50 Resultat 2-0
Italien Serie A Förlust -72 Resultat 3-3
Dutching:
Ryssland Premier League Vinst +30 Resultat 3-0
Ryssland FNL Vinst +30 Resultat 2-0
Turkiet Super Lig Vinst +30 Resultat 2-1
Italien Serie A Vinst +30 Resultat 3-3
Dutch - Spreadsheet:
https://1drv.ms/x/s!AtKN4lBrJStLwDkGMRPI2JZ_m37Q
2-6 Distribution 1 - Spreadsheet
Laddas upp imorgon
2-6 Distribution 2 - Spreadsheet
Laddas upp imorgon
- - -
Urval och analys vid spel av större summor!
Om jag kommer spela med högre insatser vid Dutching, så kommer jag gradera med Super Stark Hemma Favorit eller öka sannolikheten i att underdog inte kommer vinna med 0-1.
Nu till mitt extra kriterium vid urval och analys vid spel av större summor.
Kommer fortsätta att sortera mellan 1.75 till 1.45, sedan urval och analys med stark hemma favorit och svag underdog.
Alltså Hemma Favoriten ska ha minst fyra till fem vunna matcher och en eller två oavgjorda beroende på målrikedom.
Underdog fyra eller fem förlorade matcher med någon oavgjord, en vinst bland förlusterna kan förekomma, men desto starkare måste resultaten vara för Hemma Favoriten, typ, fem vunna av fem och många mål på samtliga.
Nu till det extra kriteriet vid större insatser. (Detta är mina åsikter och värderingar!)
Först den vanliga urvalet och analysen, sedan detta:
Fyra eller fem av målen måste ha skett under första halvlek dom senast fyra till fem hemma matcherna.
Detta gör en stark till super stark hemma favorit, eftersom vi vill ha alla indikationer på ett icke 0-1 till underdog, samt om vi plussar i första halvlek så blir det vinst och vi kan skippa live trading och göra en break even.
MVH